sahte aşk

--------

Pazar, Haziran 11, 2006

Akıllı kadınlar!!!


Kadinin biri bir gün golf oynarken topu ormana kaçmis. Topunu aramaya koyulmus ve tuzaga yakalanmis birkurbaga görmüs.
Kurbaga ona, "Beni bu tuzaktan kurtarirsan, sana 3 dilek hakki taniyacagim". Kadin onu kurtarmis, kurbaga da "Tesekkür ederim, ama sana dileklerinle ilgili bir kosulu söylemeyi unuttum. Ne dilersen dile, kocan 10 kat iyisine veya fazlasinasahip olacak!"
Kadin "Tamam" demis. Ilk dilek olarak dünyadaki en güzel kadin olmakistemis. Kurbaga onu uyarmis, "Bu dilek, senin kocani da dünyanin enyakisikli adami yapacak ve kadinlar onun basina üsüsecek".
Kadin, "Bu önemlidegil, çünkü ben en güzel kadin olacagim, onun gözü benden baskasini görmeyecek". Kazam ve dünyadaki en güzel kadin olmus.
Ikinci dilek olarak,dünyadaki en zengin kadin olmak istemis. Kurbaga da, "Bu kocani dünyadaki enzengin adam yapacak, senden de 10 kat zengin olacak" demis. Kadin, "Bu da önemli degil, çünkü benim olan onun, onun olan da benimdir", kazam ve dünyadaki en zengin kadin oluvermis.
Kurbaga, üçüncü dilegini sordugunda, kadin "Hafif bir kalp krizi geçirmek istiyorum" demis...


Bu hikayeden çikarilacak ders: Kadinlar akillidir... Onlarla ugrasmamak gerekir yaaa yaaa

Şöyle köşeye audrey'in güzel bir fotoğrafını koydum çok seviyorum kendisini...

<$BlogItemCommentCount$> yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home